Interresert i å delta?

Flere folk har vist stor interresse for å være med på rollespillet. Noe jeg syntes er veldig morsomt.

Dessverre er det vanskelig å skape et spennende og inkluderene rollespill med mer enn 6 spillere. Derfor må jeg begrense antall spilllere, pr.gang.

Dersom du har fått en invitasjon kan du sende meg en beskivelse av din karakter på minst 1 a4 side. Du trenger ikke å være historisk korrekt så vær kreativ, men karakterene må passe inn i verden så tenk på en blandingmellom pirater i caribien, Portugal under 1400 tallet, ville westen og det gamle Kina... ja, en sær blanding jeg vet ... Se kort om campaignen.

Inspirasjonskilder kan hentes fra: Firefly, Hero, Once opon a time in the west, Pirates of the Caribien, Snikende tiger - skjult drage, New world, Conquest paradise. o.l. :)

Prøv også å lese de fleste postene i denne bloggen. Når vi har kommet igang vil jeg bruke denne bloggen som logg for hva som har skjedd i eventyret våres.

Send meg en mail på tfosseli@gmail.com

No comments: