Søker manskap

The Savage Coast

Dette er en offisielt invitasjon til å bli med på et episk eventyr gjennom en fantastisk flott men farlig kyst kjent som The Savage Coast.

Dette nye landområdet er hjem til flere varierte og intelligente raser. Som de koloniserende menneskene av ”Savage baronies”. De noble og ærefulle katefolket, Rakastra av Bellayne,. De vise men voldelige hundefolket av Renardy, Lupins. De mystiske og ville Kaldblodige øglestammene av Yale bay, og de farlige trollmenn fra Herath.

Jeg er Captein Henry Del’a Morgan. Jeg søker mannskap ombord mitt frakteskipet SS Dragonfly. Selv om våre hovedoppgaver vil omhandle frakt av varer mellom kontinentene langs kysten, lover jeg en variert arbeidstilværelse med mange unike utfordringer.

Nå som den røde forbandene har vært sporløst forsvunnet i over 20 år har vi endelig sjansen til å utforske kysten fritt uten å være avhengige av inheritorenes overprisede Cynabrill.

Mine krav til mitt mannskap er ikke store, men jobben er ikke for de med svakt hjerte. Jeg har stor toleranse til alle kulturer, og ønsker et mannskap med varierte egenskaper. Du må kunne stå oppreist, og kunne takle fysisk arbeid. Etter som store deler av kysten forsatt usivilisert og farlig, med tanke på Yasak riderene og pirater, er det er fordel å kunne bistå i kamp.

Dersom du føler deg kvalifisert til jobben kan du sende en beskrivelse av deg og dine egenskaper til avsenderadressen. Så vil jeg ta kontakt når Dragonfly ankommer din nærmeste havneby

Med ytterst vennlig hilsen
Captein Henry Del’a Morgan